Aanmeldingsformulier MycellsAanmeldingsformulier Mycells kopieJe hebt gekozen om deelnemer te worden. Welkom bij Mycells!Heb je deze video al bekeken?Bekijk hem nogmaals als je wilt en met name vanaf tijdcode 2:12. Wij zijn actieve mensen met initiatieven en verwachten dat ook jij actief deelneemt. Ieder van ons werkt mee op vrijwillige basis. Maar onder vrijwillig verstaan wij iets anders dan vrijblijvend.Kun je jezelf in deze instelling vinden? Vul dan alle vragen in en ga dan snel verder.Alle velden dienen ingevuld te worden om het formulier te verzendenWaarom wilt jij deelnemer worden bij Mycells? Ik wil hier graag mensen leren kennen en samen bijdragen aan het Mycells Mycelium Ik wil actief deelnemen aan één of meerdere platformgroepen Ik wil zelf een specifieke groep op gaan zetten AndersAndersDe website van Mycells is onderverdeeld in een aantal thema's. Aan welk thema wil jij bijdragen?Bijdragen betekent dat je meeleest, indien nodig reageert en initiatieven neemt of die van anderen ondersteunt. Voedsel Economie Heelhulp & Gezondheid Gezondheid & Milieu Spiritualiteit Educatie Communicatie Energie Water Maatschappij Wonen ContactGebruikersnaam(Vereist)Minimaal 6 tekensNaam(Vereist) Voornaam Achternaam E-mailadres(Vereist) E-mailadres invoeren E-mailadres bevestigen